Vejledning til at ændre din autoship2019-05-31T16:33:19+00:00

Sådan ændrer du din autoship

Log in

Start med at logge ind på din konto. Du logger ind på din kunde profil her

Du skal bruge dit kundenummer samt password. (du kan se det i de mail, du har modtaget fra It Works!)
Kan du ikke huske det, kan du bede om et nyt password som vil komme til din mail. Inden du bruger linket i den mail du modtager, skal du slette cookies og åbne en ny internet side, så gamle cookies ikke laver ballade.

Vælg automatisk forsendelser

Nu trykker du på ”automatiske forsendelser” der står under valgmulighederne i venstre side.
Efterfølgende trykker du på ”Edit”

Hvad ligger i kurven

Du ser det der ligger i din kurv ovre i højre side. (måske du skal scrolle lidt ned)

Nu skal du vælge de produkter der skal være i kurven, når du har valgt dem, kan du slette dem, som du ikke vil have.
Vigtigt at du først putter produkter i kurven og efterfølgende sletter de gamle produkter.
(Fab wrap og drikkedunken kan ikke ligge alene i kurven)

Når du har gjort det, scroller du lidt ned på siden og trykker på knappen til at forsætte.

Hvad ligger der i den nye autoship

Nu kommer du ud, hvor du kan se din nye autoship.

Kontrollere at det er de rigtige produkter der ligger i kurven. Vælg pick up point og efterfølgende tryk på ”gem ændringer”

Din nye autoship

Nu kan du se at din autoship har ændret sig og du vil modtage det, som du har lagt i kurven næste gang.

Er der noget som driller, er du velkommen til at kontakte mig via min gruppe på Facebook. Du finder den her.
Du kan også kontakte dansk kundeservice på telefon nummer 89 88 52 08

Rigtig god fornøjelse med at bruge produkterne fra It Works!